Eilen tytär opasti kuvien laitossa ja kirjoitti kaiken ylös joten nytpä sitten kokeilen itse.
Aloitanpa laittaa kuvia vaikka noista tilkkupeitoista mitä olen tehnyt myyntiin,jos siis saan nuo kuvat näkyviin muillekin.1817747.jpg
Tässä on minun suosikkini eli olen nimennyt sen Aurinkoiseksi ja se on mielestäni niin pirteä tämän sateisen ja synkän syksyn alkuun. 1815703.jpg
Ja lähikuva jossa näkyy aplikoidut nalle kuviot.
1817753.jpg
Ja tässä peitto tyttöselle,kuvat vain tummia.Tosiasiassa ovat vaaleampia,1817757.jpg
ja sitten lähikuva,
1817759.jpg
Poikia unohtamatta,tein myös hempeän sinisenpeiton jossa sydämet ja linnut lentelee,
1817760.jpg
ja lähikuva tästäkin.
Nämä peitot olen tehnyt tänä kesänä kun kuulin että minusta tehdään mummo ja silloin alkoi päässä pyöriä niin monta pientä suunitelmaa.No kun peittoja suunnittelin niin perhe ehdotti miksen yrittäisi myydä näitäkin kuten aiempia olen myynyt,aikaahan on vielä tehdä sitten omat peitot tulevalle pikkuiselle.
Aiemmista peitoista laitan kuvia kun ensin löydän ne ja saan skannattua koneelle.
Tässä vielä yksi tekosistani. Taulu joita olen kaksi tehnyt itselleni ja yhden Haaparannan kunnalle Ruotsiin. Kehykset teki mieheni ja taulun ompelin itse.
1817763.jpg
Tässäpä nyt yritelmäni ja nyt sitten esikatseluun kuinka onnistuin.....
Onnistuin ainakin näin eli tallennan ja toivon parasta...